اجاره یخچال و کولر / کرایه تجهیزات نمایشگاهی / سرمایشی - گرمایشی

اجاره وسایل غرفه سازی نمایشگاه
منتشر شده در 12 اردیبهشت 1398

اجاره یخچال و کولر برای نمایشگاه ها موجود میباشد. یخچال کوچک ده فوت با فضای بسیار کم مناسب برای غرفه های نمایشگاهی و کولر های ابی و گازی و ایستاده و اسپیلت برای اجاره در فضاهای نمایشگاهی و بزرگ. اجاره یخچال فریزر مخصوص بستنی و انواع سبزیجات و گوشت و ماهی. قدرت بالای فریزرهای صنعتی کاربردی اساسی برای نگهداری مواد غذایی که نیاز به سرمای بالایی در حد انجماد دارند. اجاره انواع کولرها از جمله کولر ایستاده که دستگاهی است که عملکردی مشابه یخچال دارد. کمپرسور دستگاه گاز را به مایع تبدیل کرده و گاز فشرده شده به صفحه های رادیاتوری دستگاه رسیده و با دریافت گرمای محیط گاز فشرده مایع شده مجددا به گاز تبدیل میشود. این پروسه تا رسیدن دمای محیط به دمای مطلوب ادامه دارد. ادرس وب سایت www.hirenter.com


اجاره یخچال و کولر


کرایه تجهیزات نمایشگاهی شامل اجاره غرفه کف سازی موکت و فرش مبل و صندلی میزکنفرانس و همایش سیستم های گرمایشی و سرمایشی تجهیزات پذیرایی سیستم صوتی و تصویری نیم ست نمایشگاهی قفسه کتاب اجاره کولر تک فاز کولر پنجره ای و اسپیلت اجاره پنکه مه پاش اجاره کولر پرتابل گازی کولر پرتابل ابی پنکه صنعتی پنکه خانگی اجاره انواع کولر های ابی و گازی و تجهیزات کامل گرمایشی و سرمایشی با قیمت مناسب برای محیط ها و اجاره یخچال و کولر در طرح و اندازه و شکل های گوناگون برای استفاده در مکان های مختلف نمایشگاهی منزل و مناسبت های خاص.


برای اطلاع از قیمت و اجاره یخچال و کولر همچنین کرایه تجهیزات نمایشگاهی سرمایش و گرمایش با شماره 09308709252 مهندس ضرغامیان تماس بگیرید.


تحویل فوری تحویل در مکان اجاره تجهیزات سرمایشی در سراسر تهران بزرگ در کمترین زمان ممکن امکان پذیر میباشد.

دیدگاه کاربران