اجاره تجهیزات پزشکی برای تجهیز کردن مطب ها 09308709252 www.hirenter.com های رنتر

اجاره وسایل غرفه سازی نمایشگاه
منتشر شده در 10 اردیبهشت 1398

اجاره تجهیزات پزشکی برای بیماران و سالمندان عزیز با قیمت مناسب عرضه میگردد. همچنین پزشکان عزیزی که قصد افتتاح مطب دارند با توجه به اینکه قیمت تجهیزات مطب بسیار گران میباشد ما پیشنهاد میکنیم ابتدا با تجهیزات اجاره ای مطب شروع کنند و بعد از اینکه به توان مالی بالایی رسیدن اقدام به خرید وسایل مطب بنمایند. ادرس وب سایت www.hirenter.com


  • در این مرکز تمامی تجهیزات پزشکی جهت استفاده بیماران و سالمندان در منزل موجود می باشد. با یک تماس می توانید علاوه بر مشاوره جهت خرید و اجاره تجهیزات با کارشناسان خبره ما تماس بگیرید. تجهیزات پزشکی مورد نیاز خود را سفارش دهید تا در فرصتی کوتاه برای شما ارسال گردد. برای مشاوره و اجاره با شماره 09308709252 مهندس ضرغامیان تماس حاصل فرمایید.

لازم به ذکر است امکان ارسال تجهیزات در کوتاهترین فاصله زمانی ممکن به تمامی شهرستان ها نیز موجود است.


اجاره تجهیزات پزشکی


اجاره دستگاه ونتیلاتور


بیمارانی که به طور موقت و یا دائم دچار مشکلات تنفسی می شوند بنا به تشخیص پزشک می توانند از دستگاه های تنفسی استفاده کنند.


ونتیلاتور در ریه می دمد و کمی فرصت می دهد تا بازدم خود بخود انجام شود. ونتیلاتور ها در نوع فشار منفی و فشار مثبت فشار ثابت و حجم ثابت و .. ارائه میشوند که تشخیص مورد مناسب برای بیمار توسط پزشک انجام می شود.


اجاره دستگاه بای پپ


بای پپ ها دستگاه هایی هستند که فشار مثبت جریان اکسیژن را در دو مرحله تامین می نمایند. این دستگاه ها به این طریق کار می کنند که اکسیژن را با فشار بیشتر در دم تنفسی و با فشار کمتر در بازدم تنفسی به جریان در می آورند. به این صورت انگیزه بیمار برای انجام تنفس های عادی افزایش می باید و مستقل می‌گردد.علاوه بر این در این دستگاه سنسوری تعبیه گردیده که قدرت تنفس بیمار را در حتی در ضعیف ترین حالت می تواند ثبت نماید. دستگاه بای پپ به کمک این سنسور متوجه می شود که بیمار قصد تنفس دمی داشته و با دادن اکسیژن لازم به محفظه به او کمک می نماید. سپس در هنگام تنفس بازدمی اکسیژن به محفظه داده نشده و فشار کاهش می یابد. این طرز عملکرد دستگاه باعث تهویه بیشتر شش ها شده که حجم تنفس کاربر را افزایش داده و کار عضلات تنفسی را راحت تر می نماید.


اجاره دستگاه سی پپ


سی پپ ها در زمان اختلالات تنفسی استفاده می شوند و با فشاری کم و ثابت از طریق ماسک به اکسیژن رسانی و تنفس بیمار کمک میکند. دستگاه سی پپ دو نوع می باشد: غیر اتوماتیک و اتوماتیک دستگاه سی پپ غیراتومکاتیک بنا به دستور پزشک معالج بر روی فشار معینی تنظیم می گردد. این دستگاه به بیمار با از بین بردن موانع تنفسی کمک میکند. استفاده از این دستگاه موجب بهبود فیزیکی و عملکردی اعضای مختلف بدن می شود.


دستگاه های سی پپ اتوماتیک مدل پیشرفته تری هستند که به صورت اتوماتیک فشار جریان هوا را نسبت به تنفس کاربر تنظیم میکنند. با استفاده از دستگاه سی پپ اتوماتیک نیازی به تنظیم دستی نیست و این احتمال خطا را کاهش می دهد. فشار با چند بار تنفس بیمار و ارزیابی آن سریعا تنظیم می گردد. این دستگاه ها تا یک سال اطلاعات تنفس را ثبت نموده و با این عمل به بیمار و پزشک معالج این امکان را می دهد که مراحل درمان را ارزیابی کنند.


اکسیژن ساز


اجاره دستگاه اکسیژن ساز


کپسول اکسیژن همراه در ظرفیت های 2/5 لیتری 10 لیتری و 40 لیتری وجود دارد.


اجاره دستگاه مانومتر 


اجاره دستگاه ساکشن


دستگاه ساکشن دستگاهی که توسط پمپ مکش و با ایجاد خلا باعث ایجاد فشار منفی شده و هوا و مایعات را به درون می‌کشد. این دستگاه برای جمع‌آوری ترشحات و خونابه‌ها در ناحیه جراحی برای دادن دید بهتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.


اجاره دستگاه مانیتورینگ


مانیتور بیمار دانسته های مربوط به نشانه های حیاتی بیمار را یک جا جمع کرده آنها را بر روی صفحه نمایش نشان میدهد و در شرایط نامطلوب بیمار اخطارهای لازم را به گروه پزشکی می دهد.‏


فیزیولوژی


1- یک شکن 2- دو شکن 3- سه شکن


اجاره تشک مواج ادرس وب سایت www.hirenter.com

دیدگاه کاربران