بررسی دوربین گوشی LG V40 Thin Q

تک نیوز
منتشر شده در 30 آبان 1397

قیمت ال جی وی 40 (LG V40)‌ اعلام شد. مهم‌ترین قابلیت های ال جی وی 40 دوربین سه گانه و یک نمایشگر بزرگ با طراحی مدرن و زیبا است.


کمپانی ال جی شب گذشته از فبلت جدید خود به نام ال جی وی 40 پرده برداری کرد. این گوشی قرار است از 18 اکتبر (26 مهر ماه) در ایالات متحده به فروش برسد. حال در فاصله‌ای نه چندان زیاد با عرضه، قیمت ال جی وی 40 مشخص شد. اگر شما قصد پیش خرید گوشی ال جی V40 را داشته باشید، می‌توانید یک دسته مونوپاد DJI Osmo Mobile 2 را به همراه یک کارت حافظه میکرو اس دی 256 گیگابایتی هدیه بگیرید. این پکیج از ارزش 258 دلار (139 + 119 دلار) برخوردار است. اما اگر قصد پیش خرید این گوشی را نداشته باشید نیز، شما می‌توانید یک کارت حافظه میکرو اس دی 256 گیگابایتی را از ال جی هدیه بگیرید. با توجه به حافظه داخلی 64 گیگابایتی گوشی، این می‌تواند خبر خوبی برای مشتریانی باشد که قصد خرید گوشی گران قیمت ال جی وی 40 را دارند.پس از معرفی گوشی پرچمدار ال جی وی 40 تینکیو، حالا زمان آن رسیده است تا نگاهی اجمالی به قابلیت‌ها، امکانات، قیمت و مشخصات فنی LG V40 ThinQ داشته باشیم.


جانشین گوشی محبوب و قدرتمند V30، سرانجام با قابلیت‌های هوش مصنوعی و طراحی ناچ استایل رونمایی شد. سازندگان تلاش کرده‌اند تا با نوآوری و استفاده از بهترین قابلیت‌های پرچمدار خانواده G، محصولی تمام‌عیار را پیش روی گلکسی نوت 9 و آیفون 10 اس مکس قرار دهند.


البته، تفاوت‌ها میان دو نسل اخیر پرچمداران سری V تنها به سخت افزار جدیدتر، محدود نبوده و تغییر در ساختار دوربین‌ها بیش از هر چیز دیگری توجه شما را به خود جلب می‌کند؛ ال جی امسال از سه سنسور دوربین در بخش پشتی و دو سنسور دوربین در بخش جلویی استفاده کرده است. اما آیا این موارد برای تبدیل ال جی وی 40 تینکیو به یک ستاره کافی هستند؟ در ادامه، پاسخ این سوال را دریافت خواهید کرد.


طراحی پرچمدار جدید ال جی، تا حد زیادی مشابه V30 است؛ با این تفاوت که حالا یک لنز جدید به سیستم دوربین پشتی اضافه شده است. اسکنر اثر انگشت با شکل دایره‌ای معمول خود، در محلی همیشگی و کمی پایین‌تر از دوربین تعبیه شده است. ال جی از زمان معرفی گوشی V10، از همین محل برای تعبیه حسگر اثر انگشت استفاده می‌کند.


همانند بسیاری از محصولات دیگر این شرکت، طراحی ساندویچی را در V40 تینکیو هم می‌توان پیدا کرد. کاربران می‌توانند دستگاه را در دو رنگ آبی (Moroccan Blue) و مشکی (Aurora Black) خریداری کنند؛ اما نباید در انتظار رنگ‌های غافلیگرکننده مثل Raspberry Rose برای گوشی جی 7 باشید

دیدگاه کاربران
<