بازی Sunless Sea: Zubmariner Edition برای پلی‌ استیشن 4 معرفی شد

گیم باکس
منتشر شده در 13 مرداد 1397

شرکت Failbetter Games بازی Sunless Sea: Zubmariner را برای کنسول پلی‌استیشن 4 معرفی کرد. این نسخه شامل بازی اصلی و بسته‌ی الحاقی Zubmariner می‌شود.


بازی Sunless Sea به پلی‌استیشن 4 می‌آید. شرکت Failbetter Games با اعلام این خبر که نسخه‌ای تکمیلی از بازی اصلی و بسته‌ی الحاقی Zubmariner با نام Suless Sea: Zubmariner Edition در راه پلی‌ استیشن 4 است، طرفداران کم‌تعداد بازی را خوشحال کرد. تاریخ دقیق انتشار مشخص نیست، اما این بازی تا پایان سال جاری میلادی برای PS4 در دسترس خواهد بود.


بازی Sunless Sea در ابتدا برای iOS در مارس 2016 (اسفند 1394 و فروردین 1395) منتشر شد و سپس در اکتبر سال 2016 (مهر و آبان 1395) راهی پی‌ سی شد. برای آشنایی بیشتر توضیحات در صفحه‌ی استیم بازی بسیار مناسب است:


Sunless Sea


سکان کشتی‌ بخار خود را در دست بگیرید و برای دریانوردی به‌سمت ناشناخته‌ها آماده شوید! بازی Sunless Sea بازی اکتشاف، تنهایی و مرگ‌های پیاپی است. فضای ویکتوریایی و گوتیک در لندنِ سقوط کرده، جایی است که اتفاقات Sunless Sea به‌وقوع می‌پیوندند. اگر خرچنگ‌های غول‌پیکر، تکه‌یخ‌های شناورِ دارای احساس و دسته‌های خفاش‌ها شما را تحریک نمی‌کنند پس دیوانگی و آدم‌خواری حتماً خواهد کرد. قبل از هر چیز مراقب باشید، چرا که اقیانوسی پیر و تاریک شما را فرا می‌خواند و البته، دست‌آوردهای زیادی برای آن‌هایی که روحی شجاع و جرأت درنوردیدن این اقیانوس را دارند وجود دارد. به خدمه‌ات خیانت کن، روحت را به شیطان بفروش یا با معشوقه‌ات ازدواج کن. آن‌قدر دوام بیاور تا به بلندپروازی‌هایت برسی!

دیدگاه کاربران
<