امیر مهدی زاده ستاره کاراته ایران در کمپین ورزش سه

کمپین ستاره ها
منتشر شده در 19 خرداد 1398

با اهدای دستکش قهرمانی جهان ستاره کاراته ایران در کمپین "ورزش سه" 


امیر مهدی زاده قهرمان 3 دوره کاراته جهان به کمپین "ورزش سه" پیوست. 


به گزارش "ورزش سه" امیر مهدی زاده که قهرمانی 3 دوره مسابقات جهانی کاراته را در کارنامه دارد و 2 مدال هم از بازی های آسیایی کسب کرده به کمپین "ورزش سه" برای بازسازی مناطق سیل زده پیوست و در این باره گفت: من امیر مهدی زاده با افتخار به کمپینی که ورزش سه برای حمایت از سیل زدگان تشکیل داده می پیوندم.


وی ادامه داد: در این مسیر دستکشی که با آن قهرمان جهان شدم را اهدا می کنم و امیدوارم من هم بتوانم مفید باشم و قدمی در این راه بردارم. 


وبسایت ورزش سه با همکاری سازمان جوانان و سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کمپینی را برای کمک به آسیب دیدگان سیل های اخیر شروع کرده اند. چهره های ورزشی و هنری همانند امیر قلعه نویی کیمیا علیزاده یحیی گل محمدی محید جلالی خداداد عزیزی علیرضا منصوریان علی فتح الله زاده و ... در این کمپین شرکت و یک نفر را برای کمک به سیلزدگان به چالش می کشند تا این زنجیره برای جمع آوری هرچه بیشتر کمک های مردمی ادامه دار باشد. 


هموطنانی که قصد کمک به سیل زدگان را دارند می توانند با استفاده از اپلیکیشن ایوا و یا کد دستوری #112737 مبلغ مورد نظر خود را به حساب جمعیت هلال احمر واریز نموده و رسید آن را برای وبسایت ورزش سه ارسال نمایند تا علاوه بر اجر معنوی نام شان در میان شرکت کنندگان در کمپین ثبت شود.


کمپین ستاره ها 22 اردیبهشت آغاز و به مدت شش ماه در وبسایت ورزش سه ادامه خواهد داشت. کلیه کمک های نقدی و غیرنقدی ستاره های ورزشی و هنری مستقیما به حساب جمعیت هلال احمر واریز خواهد شد و "ورزش سه"دخل و تصرفی در آن ندارد.

دیدگاه کاربران
<