اجلاس خبرگان؛ 13 و 14 شهریور با دعوت از سران قوا

اخبار تماشایی
منتشر شده در 05 شهریور 1397

پنجمین اجلاس رسمی دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری، 13 و 14 شهریور برگزار می شود.


سخنگوی هیأت رئیسه مجلس خبرگان در نشست خبری با اعلام این خبر گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور محور این دور از اجلاس بررسی میزان تحقق مطالبات رهبری درباره مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم است.


حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد خاتمی افزود: در این اجلاس از سران قوا برای توضیح عملکرد و اقدامات خود درباره مطالبات رهبری دعوت شده است چرا که این اجلاس فرصت مناسبی برای پاسخ به دغدغه نمایندگان خبرگان است، به ویژه اینکه طبق ماده 52 آیین نامه داخلی مجلس خبرگان، کمیسیون مسائل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی را پیگیری می کند.


وی گفت: رؤسای قوای مقننه و قضاییه قول شرکت در این اجلاس و ارائه عملکرد داده اند اما دو هفته قبل که از رئیس جمهور دعوت شد آقای روحانی عذرخواهی کرد و گفت از شرکت معذورم.


خاتمی افزود: ما از عذر آقای روحانی مطلع نیستیم اما اگر بتوانند عذرشان را برطرف کنند بیایند بهتر است، چون معتقدیم این اجلاس فرصتی است تا دغدغه های اعضا را بشنوند.


سخنگوی هیأت رئیسه مجلس خبرگان همچنین از برنامه دیدار اعضا با مقام معظم رهبری و همچنین حضور آنها در حرم امام راحل و تجدید میثاق با آرمان های امام عظیم الشأن در 15 شهریور خبر داد.

دیدگاه کاربران