کانن فروش سنسور 120 مگاپیکسلی خود را آغاز کرد

دنیای فناوری
منتشر شده در 13 خرداد 1397

کانن فروش سنسور 120 مگاپیکسلی خود را آغاز کرد


کانن فرآیند فروش سنسور اعجوبه‌ی 120 مگاپیکسلی خود را رسما آغاز کرده است. این سنسور از طریق سایت شرکت فناوری فاز 1 به فروش می‌رسد.  


کانن به‌صورت رسمی فروش سنسورهای جدید خود را آغاز کرده است. شرکت‌های شخص ثالث می‌توانند سه سنسور پیشرفته کانن، از جمله اعجوبه‌ی 120 مگاپیکسلی این شرکت را که در مدت اخیر توجه زیادی به خود جلب کرده است، خریداری کنند.


بر اساس گزارش New Camera، علاقمندان و شرکت‌ها می‌توانند هر سه سنسور جدید کانن را از طریق سایت توزیع مجازی این شرکت و نیز شرکت فناوری فاز 1 (Phase 1 Technology Corp‌) در نیویورک خریداری کنند. توجه داشته باشید که شرکت فاز 1 با شرکت دوربین دانمارکی Phase One‌ متفاوت است. سه سنسور جدیدی که امکان خرید آن‌ها از طریق کانن مهیا شده است عبارتند از سنسور CMOS با رزولوشن فوق‌العاده بالای 120 مگاپیکسل، سنسور شاتر جهانی 5 مگاپیکسل و سنسور CMOS برای عملکرد در نور خیلی ضعیف با کیفیت فول اچ‌دی.



شرکت فناوری فاز 1 اعلام کرد:‌


> سنسورهای صنعتی کانن با تکنولوژی پیشرفته‌ی خود، بعد از دهه‌ها پیشرفت و توسعه مستمر، عملکرد سطح بالایی را دوباره احیا کرده‌اند.



## رزولوشن بالا از نوع 120 مگاپیکسلی


کانن برای اولین بار در سال 2015 سنسور 120 مگاپیکسلی خود را معرفی کرد و سال بعد از آن، در نمایشگاهی توانایی این سنسور را به نمایش گذاشت. چند ماه قبل کانن در ویدیویی با نگاه عمیق‌تر، نشان داد که این سنسور با چه جزئیاتی می‌تواند تصاویر را ضبط کند.در سال 2016، کانن اعلام کرد قصد دارد در حوزه تجارت فعالیت خود را گسترش دهد و سنسورهای خود را برای اولین بار به شرکت‌های شخص ثالث عرضه کند. با این تصمیم، کانن در رقابت تنگاتنگی با سونی قرار خواهد گرفت. این شرکت در صنعت سنسور در سطح جهان، سهم بازاری حدود 50 درصد از آن خود کرده است. فروش سنسور، بازار گرمی دارد و علاوه بر کانن، شرکت سامسونگ هم به رقابت با شرکت سونی برخاسته است و قصد دارد در این رقابت گوی سبقت را از این شرکت برباید.


برای دیدن دیگر ویدئو های ارسالی اینجا کلیک کنید

دیدگاه کاربران