علی علیپور با اهدای پیراهن ویژه به کمپین ورزش سه پیوست

کمپین ستاره ها
منتشر شده در 13 خرداد 1398

مهاجم گلزن و سرنوشت ساز تیم پرسپولیس با اهدای یک پیراهن ویژه به کمپین ورزش سه پیوست.


به گزارش "ورزش سه" علی علیپور مهاجم پرسپولیس که دیشب گل پیروزی در فینال حذفی را به داماش زد با پیشقدم شدن در کار خیر از مردم ایران نیز دعوت به کمک به مناطق سیل زده کرد.


او که سابقه دو مرحله آقای گلی فوتبال ایران را در کارنامه خود دارد اعلام کرد برای کمک به مردم سیل زده ایران به کمپین بزرگ ورزش سه برای بازسازی مناطق سیل زده می پیونند. او این خبر را اینگونه اعلام کرد و گفت: من علی علیپور هستم و در حمایت از سیل زدگان به کمپین ورزش سه می پیوندم.


مهاجم گلزن پرسپولیس در ادامه و برای کمک به کمپین ورزش سه پیراهن خود در دیدار دربی را به این کمپین اهدا کرد. مهاجم پرسپولیس صحبت های خود را اینگونه ادامه داد: به همین دلیل پیراهن خود در دربی را برای کمک به سیل زدگان به مزایده می گذارم.


علی پور در پایان از دو قرمزپوش دیگر برای حضور در این کمپین دعوت کرد: از محمد انصاری و محسن ربیع خواه می خواهم که به این کمپین بپیوندند.


وبسایت ورزش سه در راستای مسئولیت اجتماعی خود و در کنار سازمان جوانان و سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر و با کمک چهره های سرشناس ورزشی کمپینی برای کمک به مردم سیل زده و برای بازسازی این مناطق ایجاد کرده که در هفته های اخیر با استقبال خوب مردم مواجه شده است.


تا به امروز چهره های ورزشی زیادی از جمله برانکو ایوانکوویچ وینفرد شفر امیر قلعه نویی کیمیا علیزاده یحیی گل محمدی مجید جلالی خداداد عزیزی علیرضا منصوریان علی فتح الله زاده فرزان عاشورزاده و ... ضمن حضور در این کمپین از دیگر چهره های ورزشی برای اضافه شدن به این جمع جهت انجام کار خیرخواهانه دعوت به عمل آوردند تا زنجیره این کمک ها ادامه دار باشد.


هموطنانی که قصد کمک به سیل زدگان را دارند می توانند با استفاده از اپلیکیشن ایوا و یا کد دستوری #112737 مبلغ مورد نظر خود را به حساب جمعیت هلال احمر واریز کرده و رسید آن را برای وبسایت ورزش سه ارسال کنند تا علاوه بر اجر معنوی نام شان در میان شرکت کنندگان در کمپین ثبت شود.


این کمپین از تاریخ 22 اردیبهشت ماه آغاز شده و به مدت 6 ماه ادامه خواهد داشت تا ستاره های محبوب مردم و چهره های ورزشی کمک های خود به مردم سیل زده را با استفاده از این کمپین به دست آنها برسانند.

دیدگاه کاربران
<