همواره در صنعت بازیهای ویدیویی، این مساله وجود داشته که وقتی یک بازی به محبوبیت فوقالعادهای دست پیدا میکند، بازیسازان دیگر هم سعی میکنند آثار مشابهی بسازند و روانه بازار کنند تا از هیجان و هایپ به وجود آمده پیرامون آن سبک از بازیها برای فروش بهتر ساخته خودشان بهره ببرند. مثالهای زیادی برای این دست از بازیها میتوان زد که شاید Clash of Clans یکی از نمونههای بارز آن باشد که پس از موفقیت سوپرسل با این بازی، استودیوهای زیادی بازیهای استراتژی مشابهی برای گوشیهای موبایل منتشر کردند که البته فقط تعداد انگشتشماری از آنها توانستند به آثار موفقی تبدیل شوند.