کمپانی کپکام (Capcom) طی رویداد E3 2017 ضمن رونمایی از اولین بازی نسل هشتی سری Monster Hunter با نام بازی Monster Hunter World اطلاعات بسیاری از مکانیکها و روند توسعه بازی ارائه داد. ریوزو تسوجیموتو (Ryozo Tsujimoto) تهیهکننده بازی Monster Hunter World طی مصاحبه با رسانه PlayStation از بزرگی جهان بازی و قابلیت انتقال و جابجایی بینظر در میان مناطق آن بلطف قدرت کنسولهای نسل هشت صحبت کرد. قدرت کنسولهای نسل هشت نه تنها در بزرگی جهان بازی، بلکه طبیعی و زنده نشان دادن آن هم موثر بوده است. بدین ترتیب نه دشمنان دارای هوش مصنوعی بالا و همانند جهان واقعی احتیاج به غذا و سایر موارد دیگر دارند...