بازی های مدرن معمولا طوری طراحی می شوند که همه گیمرها بتوانند بدون دردسر تمام شان کنند. اما در بیست یا حتی سی سال پیش اکثر بازی سازان برایشان حتی مهم نبود که مخاطبشان بازی را تمام می کند یا نه. اصلا بدشان می آمد که یک مرحله ساده و بدون پیچیدگی جلوی گیمرها بگذارند. همین موضوع باعث شد تا یک سری از بازی سازان حتی پایشان را فراتر از تصورات هم بگذارند و به جای طراحی مراحلی سخت مرحله هایی بی منطق و غیرقابل رد کردن در بازی هایشان ایجاد کنند. گیمرها هم که دیدند برای بازی هایی هزینه کرده اند که عملا نمی توانند تمامشان کنند دست به دامن کدهای تقلب شدند تا یک وقت پول بی زبانشان حرام نشود. در این ویدیو قصه همین گیمرها را روایت کردم و از 10 ویدیو گیمی برایتان گفتم که بدون استفاده از کدهای تقلب تمام کردنشان ممکن نبود.