از زمان معرفی بخش زامبی Call Of Duty در سال 2008 تا به الان، اکثر مکانیکهای این مود تغییر اساسی نکرده و همیشه با فرمولی مشخص عرضه شدهاند. اما این بار قضیه فرق میکند؛ زیرا سازندگان این نسخه از بازی که در کارنامه خود عنوانی مثل Dead Space را دارند، در پی ایجاد تغییرات مهمی در بخش زامبی Call Of Duty: WW2 هستند.
امروز اطلاعات تازهای در شماره جدید مجله « Game Informer » از بخش نازی زامبی Call Of Duty: WW2 منتشر شد و مطابق با انتظارت، بیشتر این اطلاعات، نوید ایجاد تغییرات تازهای در این بخش از بازی را میداد. با هم بصورت موردی به بیان این ویژگیها میپردازیم.
تمامی اتفاقات این بخش در اواخر جنگ جهانی دوم اتفاق میافتد، دورهای که نازی ها در شرایط بسیار سختی به سر میبردند.
زامبی ها توسط دانشمندی به نام « دکتر Straub » ساخته شدهاند و مرکزیت آنها سیستم عصبیشان است.
بسیاری از وقایع داستانی بازی، برگرفته شده از اتفاقات واقعی در زمان جنگ جهانی دوم میباشد.
مود زامبی اینبار « رویکرد پویا تری » خواهد داشت، مثلا مواقعی وجود دارد که بازیکنان باید زامبی ها را در شعاعی دائما در حال حرکت از بین ببرد و با این کار تولید نیرو کرده و در نهایت فضای بعدی مپ را باز کند.
برای اولین بار در مود زامبی، چهار کلاس برای انتخاب کردن وجود دارد: « Offense » ، « Medic » ، « Support » و « Control » که هر کدام دارای وظایف و امکانات خاصی هستند.
زامبیهای متفاوتی در بازی وجود دارد و بعضی از آنها تمام اعضای بدنشان را همراه ندارند.
امکان بستن پنجرهها و جمع کردن پول به سبک همیشگی بازی بازگشته است.
ویوهای بازی به دو دسته تقسیم میشوند؛ ویو های مبتنی بر راند و همچنین ویوهای وابسته به مکان یا رویداد.
بازیکنان میتوانند قبل از ورود به بازی برای خود یک قابلیت ویژه انتخاب کنند و آن را با فشردن R1 و L1 فعال کنند. فعلا از بین این قابلیت ها فقط تیر بینهایت رونمایی شده است.
قابلیت شخصیسازی اسلحهها در این مود وجود دارد و امکان باز کردن خصوصیاتی مثل « Perk ها » بصورت دائمی در بازی نیز هست.
کشتن زامبی ها در مکانهایی خاص میتواند سلاح شگفتانگیزی برای شما به ارمغان بیاورد. مثلا اسلحه سنگین مبتنی بر تسلا.
باس های غولپیکر بازی به این نسخه نیز بازگشتهاند.
Easter Egg های بخش زامبی این نسخه، سختتر از هر چیزی است که تا به حال تجربه کردهاید.