در صنعت بازیهای ویدیویی همیشه آثاری را دیدهایم که با ایدههای جاه طلبانه ساخته شدهاند و در ظاهر مشکلی ندارند اما وقتی واردش میشوید، میفهمید که اثر مورد نظر چه پتانسیل بالایی داشته است ولی تیم سازنده بهخوبی نتوانسته از آن استفاده کند یا مشکلات سادهای را میبینیم که نبود آنها باعث میشد با بازیای کاملتر و پختهتری طرف باشیم. زمانی که استودیو ریر (Rare Studio)، سازنده بازی Sea of Thieves، این بازی را معرفی کرد، همهی هواداران ایکس باکس خوشحال بودند زیرا میتوانستند یک اثر خاص و منحصربهفرد را تجربه کنند اما رفته رفته در نمایشهای بعدی بازی Sea of Thieves، یک سری شک و شبهه در دل مخاطبان بهوجود آمد و مهمترین آن هم این بود که آیا محتویات بازی Sea of Thieves به اندازهای است که در طولانی مدت مخاطب را سرگرم کند؟ آیا این بازی ارزش پرداخت هزینه 60 دلار را دارد؟ حال بازی Sea of Thieves پس از تاخیرها و نمایشهای متفاوتاش بالاخره عرضه شده است اما جدیدترین دست پخت استودیو ریر، چیزی نیست که بتوانید آن را اثری ارزشمند بدانید.