استودیو آوالانچ از تغییرات شخصیت ریکو در بازی Just Cause 4 می‌گوید

گیم باکس
منتشر شده در 04 مهر 1397

در جریان نمایشگاه E3 2018، استودیو آوالانچ یک ویدیو از پشت صحنه ساخت شخصیت ریکو در بازی Just Cause 4 منتشر کرد.


مدتی قبل از نمایشگاه E3 2018، بازی Just Cause 4 فاش شده بود و در جریان کنفرانس خبری مایکروسافت، این بازی به‌صورت رسمی معرفی شد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو آوالانچ (Avalanche Studios)، سازنده بازی Just Cause 4، ویدیویی را منتشر کرده است که در جریان آن شاهد پشت صحنه طراحی شخصیت ریکو رودریگز، کاراکتر بازی Just Cause 4 هستیم. این ویدیو نشان می‌دهد تیم سازنده چه تغییراتی را روی وی برای نسخه چهارم اعمال کرده‌اند.


تیم سازنده در صحبت‌های خود به این مورد اشاره می‌کند که ریکو رودریگز در این نسخه آسیب‌پذیرتر از همیشه است و با موردی مواجه می‌شود که شخصیت او را تغییر خواهد داد. در ادامه استودیو آوالانچ اعلام کرده است که تا به‌امروز شخصیت ریکو، شخصیت پردازی خاصی نداشته است و صرفا از یک آواتار در بازی استفاده شده است که اتفاقات مختلفی را تجربه می‌کند و کاربران آزاد هستند که کارهای متنوعی را از طریق این شخص انجام دهند.


از این‌رو در نسخه چهارم، شاهد دنیا و وقایع واقع‌گرایانه‌تری نسبت به گذشته هستیم. برای مثال عملکرد وینگ‌سوییت ریکو واقع‌گرایانه طراحی شده است و واکنش طبیعی‌تری نسبت به باد و ارتفاعی که در آن هستید، از خود نشان می‌دهد. به‌عبارتی آب و هوا موردی است که می‌تواند در طول بازی به‌شما آسیب جدی‌ای وارد کند و چیزی نیست که بتوانید آن را خراب کنید یا علیه آن مبارزه کنید. در نسخه‌های پیشین نبود آب و هوای واقع‌گرایانه سبب می‌شد مدام در هوا باشید و کارهای دیوانه‌وار مختلفی انجام دهید اما در Just Cause 4، از آن‌جایی که این مورد واقع گرایانه طراحی شده است، باید برای مبارزات تدابیر دیگری داشته باشید و از سایر شخصیت‌های بازی کمک بگیرید.

دیدگاه کاربران