اعتراض شدید تابش به تقسیم هواداران و تهدیدبه کناره گیری از جام‌حذفی

دنیای ورزشی
منتشر شده در 30 اردیبهشت 1398
دیدگاه کاربران
arooosh13 -

در جواب آقای تابش عزیز بایستی عرض کنم که هیچ اجباری به میزبانی سپاهان نیست اگه واقعا احساس میکنید توانایی برگزاری مسابقه در شرایط مناسب و امن رو ندارید قادر به تامین امنیت نیستید یا طبقه گفته خخودتو انصراف بدین یا میزبانی رو واگذار کنید. از نظر آقای تابش تنها حسن و مزیت میزبانی در نود به ده بودن هواداراست اگه هواداارا پنجاه پنجاه تقسیم بشه انگار سپپاهان دیگه میزبان نیست. این صحبتهای آقایه تابش خیلی جالب خنده دار چون فکر میکنم از یه بچه هفت هشت ساله بپرسید که مزایای میزبانی چیه دونه به دونه بهتون میگه مزایای مثل : 1) آب و هوا و ارتفاع از سطح دریا. 2)آشنایی به استادیوم و چمن. 3)عدم نیاز به طی کردن مسافت. و ......... امیدوارم از فاز توظئه و ...... در بیاید و یه کم احترام بیشتر به خودتون و دیگران بذارید.

تماشا -

اگر سازمان لیگ همچین چیزی رو پارسال تصویب کردن باید اسنادش رو نشون بدن و رو حرفشون وایسن اگرم سپاهان خواست کنار بکشه خب چه بهتر هم حذف بشه هم جریمه!!!!

farhad.red.boy -

خیلی جالبه که آقای تابش از همین الان داره هواداران سپاهان و تحریک میکنه که کی میخواد امنیت هوادارا رو تامین کنه. این یعنی خط دادن به تماشاگران برای درگیری در روز بازی