بررسی راندمان Ray Tracing در دموی بازی Battlefield V توسط دیجیتال فاندری

گیم باکس
منتشر شده در 24 شهریور 1397

اخیرا راندمانِ Ray tracing در بازیِ Battlefield V در رزولوشن‌های مختلف و روش‌های بهبود آن توسط سایت معتبر دیجیتال فاندری مورد بررسی قرار گرفت.


مقاله‌ی مرتبط


کارت های گرافیک RTX 2080 و RTX 2080 Ti انویدیا رسما معرفی شدند


نگاهی به تاثیر Ray Tracing در کارت‌های گرافیک RTX انویدیا و بازی‌ها


دیجیتال فاندری از یوروگیمر یک آنالیز کامل از پیاده سازی Nvidia RTX در دموی Battlefield 5 در گیمزکام 2018 منتشر کرده است. طبقِ معمول، این ویدیو جزئیاتِ فنی زیادی را می‌شکافد و توضیح می‌دهد که چرا بازتاب‌های ایجاد شده با Ray tracing واقعی‌تر به نظر می‌رسند و همزمان بسیار دقیق‌تر از تکنیک‌های استفاده شده‌ی قبلی هستند.


افزون بر این، دیجیتال فاندری با یکی از مهندسانِ گرافیکِ استودیوی دایس در این رخداد نیز صحبت کرده است. در حینِ گفتگو، آنها افزایش‌ رزولوشنِ پیش فرضِ 1080p (که بالای 60 فریم بر ثانیه در حال اجرا بوده است) به 1440p را نیز آزمایش کرده‌اند که باعث شده متوسطِ نرخ فریم در رزولوشن 2K به محدوده‌ی 40 تا 50 فریم بر ثانیه کاهش پیدا کند. از سوی دیگر هم راندمان در دقتِ 4K به زیر 30 فریم بر ثانیه نزول کرد؛ گرچه اعضای تیم‌ِ Dice با توجه به زمانِ کوتاهِ دو هفته‌ای که برای کار کردن با کارت‌های گرافیکِ جدید GeForce RTX در اختیار داشتند، از اینکه بازی اصلا در چنین رزولوشنی اجرا می‌شود متعجب شدند. با این حال آنها در مورد برخی بهینه سازی‌هایی که می‌تواند راندمان را به میزانِ زیادی افزایش دهد با دیجیتال فاندری گفتگو کرده‌اند.


به آرشیو گیم باکس خوش آمدید

دیدگاه کاربران