گیم پلی بازی Dying Light - قسمت 16
در باره بازی:
مدتها است که آخرالزمان را تلاش برای بقا و یافتن عناصر و عوامل ادامه زندگی در فیلم ها و بازیها میبینیم. اما چه میشد اگر این موضوع فرق میکرد؟ چه میشد اگر به جای نیاز به کارهای گروهی، یافتن اسلحه و فشنگ، یافتن پناهگاه و فرار از دشمن، چیز دیگری وجود داشته باشد که ما را از مخمصه دنیاهای تاریک آخرالزمانی نجات دهد؟ خوب، این بازی Dying Light است که آمده تا تفاوتها را رقم بزند. با زومجی همراه باشید.
Dying Light توسط استودیو لهستانی تکِلند (Techland) خلق شده و کمپانی برادران وارنر آن را منتشر کرده است. تکلند که در ابتدای راه خود با بازی به یاد ماندنی Call of Juarez کار خود را آغاز کرد، در اواسط کار خود در سال 2011 کاری متفاوت با دنیای زامبیها انجام داد. استودیو لهستانی در بازی Dead Island، ما را در جزیرهای خوش آب و هوا رها کرد تا جان سالم به در ببریم. توجه منتقدان به بازی و فروش خوب آن باعث شد تا این استودیو تقریبا دنیای غرب وحشی Call of Juarez را رها کند و به آغوش گرم زامبیها بپیوندد. با کسب تجربه از ساخت Dead Island و ایجاد دنیایی پویا و رنگارنگ، آنها تصمیم گرفتند تا کار خود را گسترش دهند و پا را فراتر از یک تلاش برای بقا بگذارند. چرا که آنها تلاش اصلی شما در Dying Light را نه یافتن غذا، پناهگاه و اسلحه بلکه عنصر اصلی این بازی را ورزش پارکور قرار دادهاند.