بررسی بازی استراتژی - Ancestors Legacy
سالهاست که سبک استراتژی و به خصوص RTS جهش چشمگیری را تجربه نکرده است. در این بین استثناهایی مانند سری «Total War» وجود دارند که سعی در بهبود سبک استراتژی داشتهاند (هرچند به طور مشخص RTS محسوب نمیشوند)، اما در بقیه موارد عنوانهایی که با انتظار بالا عرضه شدند نتوانستند آن جادوی مشخص گذشته را به دست بیاورند. بازیهای متنوعی در طول چند سال گذشته سعی در ایجاد تغییر، به منظور بهبود و پیشرفت سبک داشتهاند، مانند «Spellforce 3» و یا «Halo Wars 2»، اما هیچکدام در این بین به طور مشخص موفق نبودند و تنها پیشرفتهایی را ایجاد کردند. «Ancestors Legacy» برای مدتی طولانی در دست ساخته بوده و شاید با تیزر معرفی اولیه، خیلیها تصور نمیکردند که استودیو «Destructive Studios» با تجربه عنوان نه چندان موفقی مانند «Hatred» بتواند عنوانی در خور توجه تولید کند. اما Ancestors Legacy از بسیاری جهات شاید انقلابی در سبک RTS نباشد، اما به طور حتم این سبک را از خیلی جهات چند پله به سمت جلو برده و تحول ایجاد کرده است. البته این تحولات بدون نقص نیستند و هدف از ادامه نقد این است که جنبههای مختلف موفق و ناموفق آن را بررسی کنیم.