با وجود این که خودمان هم دوست نداریم از این کلمه استفاده کنیم، اما چه بخواهیم چه نخواهیم Super Mario Run یک «شکست» برای ژاپنی ها بود. نه با مکانیزم های گیم پلی، نینتندو با نخستین ماجراجویی شخصیت معروفش روی اسمارت فون ها و حالا Fire Emblem Heroes نشان داده که رگ خواب دارندگان اسمارت فون ها به خوبی دستش است. متاسفانه Super Mario Run فدای سیاست های عجیب ژاپنی ها شد.
آن ها می دانستند که چگونه مکانیزم های عناوینشان را همگام با قابلیت های دیوایس های دستی کنند ولی این تنها نصف راه موفقیت است و معمولا استارت ادامه آن را پس از اتمام ساخت یک اپلیکیشن میبینیم.